Translate

Jumaat, 24 Mei 2013

KPTM OR KPJ ????????

sblom ni aku ada dpt tawaran diploma in pharmacy dekat kpj,nilai,nergeri sembilan. so..aku pown happy sbb aku mmg harap sngt tawaran tu.tp dh lepas tarikh pendftaran dya 11 mei 2013.aku rasa frust sngt...sbb x dpt nk p. bila aku belek (tengok) dekat satu buku yg depa bagi untuk keterangan lanjut tu. aku bukak buku tu. thwn aku baca dekat PENDAFTARAN. dya tulis ..kalau ada sesiapa yg mendapat surat tawaran tu lepas tarikh pendaftaran.kita bole kol depa dekat number yg depa dh bagi. so..selepas tiga hari dari baca surata  tu. ayah aku pon kol kpj.depa ckp still bole masuk dan ayah aku pown nk tukaq aku mai duk kot belah utara.so..aku dpt dekat bukit mertajam.penang..huhu,.aku pulak janji dengan kawan aku yg aku nk p belajaq dekat kpj tu sekali dngan dia. dia pon ikt aku.kalau aku dapat dia pon nk p.so..bila aku dh dapa.dya pon semangat nk p.

KPTM
surat tu aku baru dapat kemarin petang.aku bukak tengok dpt tawaran diploma in bussinuse management. dya under uitm. yuran pown murah banyak pada kpj..huhu..so..tunjuk dekat family aku. depa bnyak yg setuju p kptm sebab murah.aku pown dh pening dh.hhmm..so.ikut keputusan family p jela.. kptm. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan