Translate

Selasa, 24 Disember 2013

lepas jugak semester 1 sebagai budak farmasi!! peace ya!!!

setelah 4 bulan aku lalui hari yg agak susah jugak la bagi aku kan. akhirnya dh lepas dugaan tu. baru lepas sem 1 kan. dh syok lebih pulak. dah apahal aku ni.--" tapi lg 5 sem kena lalui as pharmacy's student at kpj college. walaupun poinrer jz dpt 3.** tp alhamdulillah. semuanya lulus. x perlu repeat paper. 

lepas sem 1, masuk special sem utk cover sem 1 selama 2 bulan. special sem pulak. subjek dya just ada 3 sj. pengajian malaysia (dah mcm duduk form 6 daaa),basic pharmaceutics 1 and statistics (aku pun x tahu ada kena mengena ke tidak pasai farmasi) then... selpas blajar ssemua subjek ni. aku rasa basic la yg agak susah. sebab jalan kira dia bnyak sgt. utk cari acid cara lain. cari alcohol cara lain.nk cari dose cara lain pulak.. and mcm2 lagi. agak bnyak formula dlm kepala aku ni. tapi best. sbb aku dh mula minat bidang ni
 sikit demi sikit. so..dh lepas final exam utk special sem. tunggu result mcm mna pulak nnti. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan