Translate

Khamis, 2 Mei 2013

DAPAT FORM 6

assalamualaikum...

benda ni dh lama dh tahu.. tp rasa mcm nk baru nk update ja kt blog. haha.. dah x tahu nk update apa dh kt blog kan.. asal ada story ja. rasa mcm nk kongsi kt sini. walaupun rasa  mcm benda tu x penting ja. ahaks!!

pasai dpt form 6 ni. walaupun org anggap dpt form 6 ni semua nye yg x genius sngt kan.. but is okay..huhu.. saya boleh terima.sebab wan pun x pandai sngat pon. dalam bab-bab pelajaran  ni kan. dapt keputusan pown cukup-cukup makan saja. tp alhamdulillah.. sebab semuanya lulus xdk yg fialed kan. mungkin Allah nk beri kejayan pada wan pada suatu hari nnty. ini mungkin ujian dari Allah S.W.T kan. so.. kita harus bersyukur dengan segala nikmat yg Dia telah beri pada kita. dan kita gunalah.. nikmat itu dngan sebaik mungkin.supaya Dia tidak tarik balik nikmat yg Dia telah beri kepada kita selama ni. dan sentiasa mengucap Alhamdulillah pada apa yg kita telah dapat.

so..hari tu..aku suruh MR.S check aku punya keputusan pasai form 6 ni. so..dia pon check. then.. mmg aku dpt form 6 tu. so.. tunggu apa lagi p je la form 6 tu.dah belom dpt keputusan upu lg kan.. so..p dulu form 6. aku dpt form 6 dekat smk sultanah asma dpt kos kemanusiaan. aku pun xtw apa benda tu. sbb x pernah belajaq kan.. mesti la.. x tahu lg... mula2 mcm x nk p. sebab dpt tawaran dekat kolej uniti.sebab dapat diploma pengurusan muamalat.n dapat pinjaman biasiswa..tp bila dh baca blog org tulis pasai kolej tu.. mcm terok sikit. terus mcm x jd p. tukar p form 6 pulak.so.. mmg dh betol2 nk p sana. tp mmg target nk kluaq pd form 6.sebab dia agak susah. yela. mana ada benda yg senang untuk berjaya kan. and harap sngt yg dpt belajar di kolej yg dekat sepang tu.Amin...

so..pasai form 6 ni.. aku pown pakat dowk tanya kawan sekolah. kowt2 depa dapat sama kan. ahaks! tgk2 ramai yg dapat sama dngan aku. and ada jugak yg dpt kos sains dekat kolej. so..ada heran jugak. walaupun ada yg fialed sbjek sains. tapi dpt smbung kt form 6 yg dlm bidang sains jugak. hmm... pelik jugak. tp x pa lah. dh rezeki dia kan.. huhu.. so.. tggu 8 Mei 2013 akan ada pendftaran untuk tingkatan enam nnti. nanti mesti kena bngun awal awal. untuk pergi ke sekolah semula. dh jadi budak sekolah balik. yeyy!! i'm still young okey!! hihi.. :D

assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan